Palaa foorumille Randomi Video chat

#223 Randomi Video chat

Toivottavasti ylläpito saa tuon tyypin kiinni, joka tekee aiheettomasti ilmoituksia muista chättääjistä. Mä tajusin heti kun, naisten haku päällä ja taas musta ruutuinen hemmo tietokoneella seikkailemassa niin näppiksen ääni vaan kuuluu. Ja kas kummaa porttikielto pamahti. No onhan se kamalaa kun sohvani oli tuossa alasti kuvassa :) Jos tässä ollaan vaan juttelemassa ja naisten hakua tekemässä. Harva nyt naamaansa näyttää ensin kun täällä feikataan yms sen verran paljon, et hyvä varmistaa kenen kanssa puhuu..

Vastaa - Lähettäjä: Tuntematon - Vastauksia: 3 - 23:11 07.09.2018 - Ilmianna

Vastaukset

#227 VS: Randomi Video chat

Kannattaisko lukea ne säännöt???

Vastaa - Lähettäjä: Tuntematon - 15:52 17.09.2018 - Ilmianna

#229 VS: Randomi Video chat

Mä oikein ajattelin et joku olis osaanut tai viittinyt vastata edes ajatuksella. Mä tiiän säännöt kyllä. Ympäristön ja huonekalujen kuvaaminen odottaessa oikeaa juttu seuraa taitaa olla hyvin pieni paha, verrattuna siihen mitä yleensä muijat näkee ekaksi :D

Vastaa - Lähettäjä: Tuntematon - 14:17 23.09.2018 - Ilmianna

#230 VS: Randomi Video chat

Moikka!

Ilmiantoja tosiaan katsellaan ja chattia moderoidaan ja siellä on pari ahkeraa ilmiantajaa. Olemme nyt hieman muuttaneet käytäntöjä tuon suhteen. Suoraan runkkaavat/alastiolevat/ennaltatiedetyt porttikiellämme heti. Kuvattomat, jotka olemme ennen bannanneet, joilla ei siis näy mitään elävää kuvassa annamme olla chatissa. Mietimme tähän toimivaa ratkaisua. Syy miksi kuvattomia olemme poistaneet on juurikin tuo munariski, joka on hyvin paljon suurempi kuvattomien kuin naamallisten kanssa.

Yt,
Ylläpito

PS: tuo ylempi vastaus ei ole siis tullut meiltä.

Vastaa - Lähettäjä: Luilutin - 16:00 23.09.2018 - Ilmianna
Päivitä
Tästä IP-osoitteesta ei voi lähettää viestejä.