Kikki Hiiri

Jos olisi pakko valita:

Luonut Kikki Hiiri
Vastauksia yhteensä: 38
Istuisin munan päällä ja söisin kakkua
25
Istuisin kakun päällä ja imisin munaa.
13
Peru
Kommentit
Kirjaudu sisään nähdäksesi kommentit.