Tietoa palvelustamme

Randomi.fi on palvelu, jonka avulla voit löytää uusia sekä vanhoja kavereita. Tarjoamme käyttäjille mahtavan ympäristön tutustua ja ottaa toiseen yhteyden helposti, niin satunnaisesti anonyyminä kuin profiilinkin kautta tunnetusti. Palvelu on perustettu 2011 ja käyttäjiä on tuhansia, joten jokaiselle löytyy varmasti sopivia kavereita ja tarpeeksi läheltä, jotta voisit tavata niitä Randomin ulkopuolellakin ja pitää hauskaa. Sivustolle rekisteröityminen on täysin ilmaista eikä käyttäminenkään maksa mitään. Vaikka palvelumme on ilmainen, tarjoamme silti sinulle monia ominaisuuksia blogeista kyselyihin.

Ikärajaksi olemme asettaneet 15 vuotta, jotta palvelun kokonaisuutta olisi helppo hallinnoida eikä ongelmatapauksia muodostuisi niin paljoa. Taitavat moderaattorimme poistavat ongelmatapauksia ja vahtivat yleistä rauhaa Randomissa. Etenkin nuorten kohdalla pyrimme puuttumaan asioihin nopeasti, jotta vanhemmat voisivat olla rauhassa.

Ongelmia saattaa kumminkin aina jäädä ja näistä voit ilmoittaa jokaisen käyttäjän profiilissa Ilmoitus-toiminnolla. Muissa tilanteissa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme info@randomi.fi. Pyrimme vastaamaan ja ratkomaan ongelmasi mahdollisimman nopeasti.

FAQ

Rekisteröityminen

Q: Voinko rekisteröityä sivustolle?
A: Kyllä, jos olet 15 vuotta täyttänyt ja hyväksyt sivustomme käyttöehdot. Alle 18-vuotiaalla täytyy olla vanhempien suostumus ja alle 15-vuotiaat eivät saa rekisteröityä.

Q: Sivusto on henkilörekisteri, mistä löydän rekisteritiedot?
A: Rekisteriselosteemme löytyy tästä.

Sivuston käyttö

Q: Kirjautuminen valittaa väärästä salasanasta/tunnuksesta?
A: Luultavasti olet kirjottanut tunnuksesi tai salasanasi väärin. Mahdollista on myös, että olemme poistaneet tilisi esim. väärinkäyttötapauksen vuoksi.

Q: Olenko chatissa varmasti anonyymi?
A: Kyllä, emme jaa sinusta mitään tietoja toiselle käyttäjälle. Jaat itse tiedot, jotka haluat jakaa.

Q: Kohtasin chatissa spämmiä tai asiatonta materiaalia. Mitä voin tehdä?
A: Chatissa voit jättää ilmoituksen, jolloin ylläpito tarkistaa sen ja tekee toimenpiteitä asian korjaamiseksi. Emme valvo chatteja jatkuvasti chathuoneita lukuunottamatta.

Q: Miksi kuviani poistetaan?
A: Lisäämäsi kuvat eivät täytä käyttöehtoja.

Q: Kuinka poistan kuvani?
A: Painat kuvan päällä olevaa "Poista kuva" painiketta.

Q: Kuinka poistan profiilini palvelustanne?
A: Tilin poistoon pääset painamalla tästä. Tarvitset poistamiseen salasanasi. Poista tilisi harkiten, koska ylläpito auttaa ongelmatilanteissa aina.

Q: Minulla on kysymys, jota ei ole täällä.
A: Kysymyksiä voit kysyä milloin vain ylläpidolta, moderaattoreilta tai sähköpostilla. Lisäämme kysymyksiä tänne tarpeen mukaan.

Ongelmatilanteet

Q: Yksityischattini ei toimi/näy. Mitä tehdä?
A: Tyhjennä evästeet (cookies) randomi.fi-sivuston osalta.

Q: Joku on varastanut kuviani sivustollenne. Miten toimin?
A: Ota yhteys välittömästi ylläpitoon sähköpostilla (info@randomi.fi), kun epäilet että kuviasi on käytetty luvatta tai joku on esiintynyt sinuna sivustollamme. Näin voimme poistaa ne ja säilyttää mahdolliset tiedot poliisia varten.

Q: Minua häiriköidään jatkuvasti. Mitä tehdä?
A: Aseta häiriköivä käyttäjä mustalle listalle (löytyy käyttäjän profiilista). Mikäli häirintä jatkuu, ota yhteys ylläpitoon.

Q: Kohtasin sivustolla laitonta materiaalia. Mitä tehdä?
A: Ota yhteys ylläpitoon. Halutessasi voit jättää myös poliisille nettivinkin.

Q: Kohtasin sivustolla alaikäisiin kohdistuvaa seksuaalista häirintää. Mitä tehdä?
A: Ota yhteys ylläpitoon. Halutessasi voit jättää myös pelastakaa lapset ry:n nettivihjeen.

Q: Ostin krediittejä enkä saanut niitä?
A: Ota yhteys välittömästi ylläpitoon sähköpostilla (info@randomi.fi), niin selvitämme asian. Jos maksu on saapunut perille asti, saat kyllä krediittisi.

Muuta

Q: Olen kiinnostunut mainostamaan sivustollanne.
A: Se on täysin mahdollista. Lue mediakorttimme ja ota yhteyttä!

Q: Mistä sivuston hymiöt ovat?
A: Hymiöt tarjoaa ilmaiseksi Emoji One.

En löytänyt vastausta

Ota yhteys ylläpitoon sähköpostitse asiakaspalvelu@randomi.fi . Jos asiasi koskee tiettyä käyttäjätunnusta, niin kerrothan sen viestissäsi helpoittaaksesi asiointia.